jag är den lyckligaste tjejen i hela världen,

jag har nyss sett en av de mest underbara filmen i hela världen,
NEW MOON!
var helt kär från början till slut, alla som tycker att den var dålig kan inte ha läst böckerna, visst är böckerna bättre. Men denna var sjukt bra producerad och välgjord, älskade hela den!
Fast tyvärr har väll nästan alla Cullen-vampyrer blivit mycket fulare!

Carlisle - Har blivit tjock och har inte samma fina hårfärg
Rosalie - Är inte alls lika snygg och beundransvärd längre
Edward (tyvärr) - Har inte alls samma charm som i första filmen
Jasper - Tycker jag var riktigt charmerande första filmen, denna var han ful! :(
Emmett - Det är något med han som inte ser bra ut
Alice - Har bara blivit snyggare!
Esme - Bara blivit snyggare!

synd detta att alla har förändrats, Rosalie har tex gult hår typ och mycket rödare ögon.

Men iallafall älskade filmen, inte mer än böckerna, men den var underbar!



hahah gammal bild på mig och Ellen från sexan (?) som jag gick på bion med!
hihihi saknar den tiden liiiite :(


Kommentarer
Postat av: Ellen

Den var fab! :D H A T A R mig på bilden :( Men jag älskar dig ändå söten min :)<3

2009-11-21 @ 08:00:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? :D

2009-11-25 @ 17:11:52
URL: http://conler.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0