back on track

så nu har jag bestämt mig att börja vara aktiv på bloggen igen,
fick idén efter att ha kollat bakåt några månader och såg hur mycket läsare och sånt jag hade då så ska ge det ett försökt,
wish me luck

nu denna helgen seglar jag iallafall lag sm, det innebär att man sätter ihop ett lag och seglar med, i vanliga fall är man alla mot alla men nu är det som en fotbollsup ungefär med "grundspel" och semifinal och final och allt,
ligger inte så bra till för tillfället efter att domarna gjorde lite fel och diskade mitt lag, aja vi kommer igen imorgon, är ju trots allt bäst!


lagom söt kvalité bild med d¨ålig webbcamera


Kommentarer
Postat av: andreas

du suger:<

2009-09-26 @ 23:04:45
Postat av: Ellen

undra hur detta ska gå ;) Back on track agaaain, and again :D GOOOD LUCK FKR<3

2009-09-28 @ 19:48:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0