29ern !

jag fick sticka iväg som hastigast förut, hade fyrtio minuter på mig att duscha och fixa mig och allt förut hehe, malin och jennifer fick stanna kvar och ta det lugnt så att jag kunde springa ner till bussen ,
sen åkte jag till långedrag och fick 29ern , yay ! så var vi typ där i tre timmar eller något för att fixa allt så åkte vi hem,
så skulle jag egentligen på bio med daniel och jakob men mina föräldrar lagga
och så kom  jennifer och några och undra om jag ville med till Tommys och sen hem till paulina
och nu är jag hemma igen, ska nog kolla på ngn film, yes man eller ngt har jätte lust för det :) 
puuusss
/ E




åhh dom senaste dagarna har verkligen gett mig sommarkänsla !






Kommentarer
Postat av: Ellen

Ohja!<3

2009-04-07 @ 19:59:04
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0