dataförbud = dålig uppdatering :)

haft dataförbud sen i fredags, anledningen är inget att prata om
helgen har la vart helt okej,

torsdag
kom hem från ett mindre lyckat läger, när vi körde race vann jag och moa alla så kan inte säga att det gav så mkt, sen så åkte jag hem och tog det lugnt ungefär hela kvällen,

fredag
var typ med ellen hela dan, först ner till havet - hur skönt väder som helst, sen hem till henne med lite playstation spel, efter det gick jag hem och typ vid nio eller något så åkte ja, moa, jennifer och några ner till sillvik och grilla, haha mindre lyckat. sen på hemvägen blev vi förföljda av ngr i en bil, haha fan vad rädda vi var men så svängde vi av och då fortsatte dom,

lördag
tog det lugnt heeeela dan, sen på kvällen så gick jag ner mot brasan men så kom moa, jennifer och johanna så hängde med hem till jennifer istället, sen så åkte jag och moa hem till henne, påskafton var det också :)

söndag
pappa fyllde 45 idag, grattis, så tog det lugnt och typ fira han hela dan och städade, inte ngt speciellt överhuvudtaget gjorde jag :)
och kollade typ på moppe o massa idag ! ! ! :D

måndag
samma sak idag, typ tog det lugnt, städade mitt rum´och typ plugga lite på no-provet sen åka til faster för att fira kusin och pappa , och nu har jag min data igen! :D










 





bilder från i fredags med ellen <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Oh, det var trevligt :)<3

2009-04-13 @ 21:09:16
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0