du härliga lördag

godmorgon  godmorgon,
äntligen lördag eller vad säger man?
jag vaknade iaf nyss, och ska äta frukost snart, hade tänkt mig att jag skulle ut och springa om någon timma, ska försöka ta med mig kameran och fota lite på det fina vädret.. resultatet ser ni här senare,
sen vid fyra idag blire att dra bort till vingen och börja förbereda, hur det nu kommer gå?
se iaf till att komma :)

glömde säga igår, men gjorde ju matteprov, och det känns verkligen som om jag kommer få mvg på det eller ngt, gjorde allt rätt typ och då började jag plugga dan innan,






moa och sofia är söta, bild från förra fredan på den failade grillningen

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, bra gissat=)

svaret kommer upp senare idag :)

2009-04-18 @ 14:05:08
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0