hääääärliga onsdag

onsdag, wiiho!
slutade halv fyra och efter att jag kom hem har jag i stort sett bara pluggat, sitter samtidigt lite på youtube kollar roliga fillmer, haha fyfan !

Ballar av stål - lek om hur man retar upp supportrar


Ballar av stål - Checka in en människa i en resväska
 

Ballar av stål - trekantsdilemma


kan verkligen inte sluta skratta, aja måste ta mig ifrån datan lite och plugga inför provet imorn, sen ikv ska jag ut och springa med ellen, första gången på en och en halv vecka, får se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Maria Lindholm

Ballar av stål är det absolut

bästa programet! HAhaah:D

2009-04-16 @ 12:17:31
URL: http://marialindholm.blogspot.com

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0