i skolan :(

hejj, sitter i skolan nu,
ska på nåt möte vid fyra så valde att inte sticka hem emellan eftersom jag inte skulle hinna,
inte för att jag får ngt gjort här, sitter typ bara och läser massa bloggar och är inne på msn :)
sen ikv blire iaf att vara duktig, ska ut och springa med felix .

btw, gjorde beeptest idag, jag sööööög :(
gick av vid 8.1, haha lisa bjöd på godis innan så fick världens håll och typ dog av det, heh

nu ska jag iaf springa iväg lite, typ till skrabbe eller ngt, är sjukt hungrig :(
hoppas bara jag hinner, det börjar om en kvart .

går inte heller att ladda upp bilder, så lev med ett långt tråkigt inlägg utan mina bilder på Vasco Da Gama mm ..

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0