snälla läs, för jag bryr mig sååå.

Dagen:
vakna upp, ?
haha, började nio så tog mig till skolan, där så hade paulina försovit sig så när vi skulle sticka till världskulturmuseet så stack hem till henne och kom en halvtimma försent eller ngt till utställningen, så himla segt :(

sen var vi tillbaks till skolan till halv ett eller ngt och hade en lektion kvar, fick typ inget gjort, satt o spela spel ist, heh

sen fick jag typ stressa sönder för att hinna till seglingen, fick göra ett par mackor som jag hade med mig ner för att hinna och typ springa till bussen sen med en äckligt tung väska,

sen seglade jag, yay var sjukt kul idag, gick bra också... all övning har gett resultat :)
/ E


bilden är kvalité men lev med det,
haha stört påp utställningen idag, man skulle typ sjunga singstar på indiska?
HAHA!


Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0