stress, stress och stress

känner att jag inte uppdaterat på ett tag,
har inte hänt ngt heller, förutom no prov idag, BIG FAIL,... haha men inte lika stort som paulina HAHA !
sen nu kom på jag att jag har matteprov idag såå måste plugga, har inte ens hunnit göra färdigt kaptilet så får se hur det går, men tkr alla kan hålla tummarna för det bästa :o

hann vara hemma från skolan i typ tio minuter innan jag var tvungen att sticka iväg på ungdomsråd, därefter fick jag gå tidigare så pappa kunde hämta mig så körde vi fort till långedrag där det var tävling i 29er idag, haha ganska fail där med..
var ju andra gången vi seglade båten och vi kapsejsa inte, men vi vann inte heller, fast får tillägga att vi inte förlorade ett enda race heller, så ganska bra var det väl...

nu ska jag iaf sätta mig med matten och äta, är sjukt hungrig :)
/ E



haha jesus,
ellen för längesen :)

Kommentarer
Postat av: paulinathebest

jag failade fan inte :O:O

kunde ju allt typ, och jag slog ju uppdet jag inte kunde, så käften! :D

2009-04-17 @ 14:39:52
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-17 @ 14:43:08
URL: http://fotofix.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0