tisdag,

så var denna tisdag över,

först skola, sen åka hem snabbt gjorde iordning mig till seglingen och stack ner till långedrag,
kan inte säga att det gick bra om man säger såå, först så fick vi inte riggat båten eller något. riktigt fail var det :(
sen stack vi ut, men vi kapsejsa inte iaf :o
hehe trodde verkligen att vi skulle göra det men vi klarade oss ovanligt bra och sånt, man lärde sig fort eftersom vi seglat en mindre komplicerad båt innan.. eller hur man säger .

nu ska jag iaf försöka plugga lite på no-provet på torsdag och be till gud att jag lär mig allt, sen måste jag plugga inför matte provet också men det är en annan femma så att säga :)



inte vi på låååånga vägar, men fy vad härlig bild :)

Kommentarer
Postat av: Jessika

lycka till med provet (:

2009-04-17 @ 16:13:25
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2009-05-07 @ 14:19:48
URL: http://mariiette.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0