Vingen Live @ Vingen imorgon

fredag hela veckan, eller hur säger man?
jag har seriöst gått runt hela veckan och trott att det var fredag ;s
- haha!
men nu äntligen är det fredag, tro fan då att jag sitter hemma och har allmänt tråkigt, får se sen ikv vad som händer annars är det konsert på vingen imorgon , med insläpp runt halv sex.. be there (:
jag ska iaf vara där och jobba, hehe jag suger på sånt, tror jag sätter mig i caféet eller något och tar det lugnt




dagens låt: Flo Rida ft. Kesha - right round
älska!
haha alla i min klass har väl stört sig rätt grovt på mig idag, men med denna låten på hjärnan går det inte att hålla tyst ;(

Kommentarer
Postat av: julia lindahl

älska låten!



btw, var har du köpt blusen?

2009-04-17 @ 18:22:32
Postat av: Ellen

Fin blus! Ohja, vingen!

2009-04-17 @ 22:44:45
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0