r.i.p. lovet !

godmorgon godmorgon!

klockan är tjugo över sex och jag är redan uppe, yay ...
låg och drog mig i tjugo minuter men var faktiskt ovanligt pigg idag,

iaf, skolan idag måste komma ihåg att ta med mig  no-boken, sen snabbt hem och typ äta sen åka ner till GKSS för min och moas första träning där med 29er, får se hur det kommer gå. HAHA !

nu måste jag skynda mig, men alla kan ha en bäst dag!
+ att jag ska cykla med ellen till skolan ! hehe ... ska nog smsa henne och säga att jag tar bussen :$






saknar vm , :)

Kommentarer
Postat av: Maria Lindholm

tråkigt med skola:(

Här har lovet bara börjat;D

2009-04-14 @ 18:59:41
URL: http://marialindholm.blogspot.com

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0