wednesday, as usual

hejj,
var ett tag sen jag uppdatera, eller ah igår morse
har inget mer att säga än förlåt för det, iaf hade utvecklingssamtal idag, och som vanligt fjäskade min lärare på så mamma egentligen inte fick någon uppfattning av mig, bra det.


och nu blir jag tvungen att sitta med läxor heeela dan, har en svenska uppsats till imorgon, en planering till en matteuppsats tills på fredag, spanska glosor tills på fredag och lite arbete med ungdomsrådet,
snälla döda mig!

men det är bara 51 dagar kvar till sommarlov nu, det får en att stå ut!

Kommentarer
Postat av: Alice

detta låter som en bra motivering Elly ;D <3

2009-04-22 @ 20:16:21
URL: http://alicearonsson.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0