grattis matilda!

idag vare att sätta klockan på tio och åka in till stan med malin & lisa för att köpa present till matilda, efter det så mötte vi upp matilda, moa & paulina på café vallgatan så satt där och fika, myyys
sen stack alla hem utan ja så gick in på bikbok och köpte en gråmyströja typ med dragkedja, så efter det gick jag hem till moa för att åka ner till seglingen.
hhaha vi sög idag, inte tränat på hela sommaren och inga har några muskler, skrek FAIL om de!

aja ska nog lägga mig tidigt idag, puss & godnatt

bilder från dan:


bild tagen från matilda, hehe ignorera hur äckligt snygg jag är,
från vänster; paulina, lisa, moa, malin & jag


myys på vallgatan med kladdkaka

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0