paris hilton's new best friend season 2

fastnade igår för paris hilton new best friend season 2, följde första säsongen slaviskt förra hösten då den gick på mtv's hemsida och nu är ja helt fast i nästa säsong.

egentligen så gillar ja dom i första säsongen mer som lauren, brittany och dom. de var sötare, snyggare och mindre falska, men de är ändå kul att kolla.

meeeeeen nu är det så att avsnitt sju funkar inte för mig, men alla andra gör de så får panik, måste hitta någon annan hemsida för att kolla på den nu :(


hejjade innan på kaitlin, men såå åkte hon ut så nu är det elena som gäller, även ifall ja redan vet vilka två som går till final.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Det är jätte svårt att säga eftersom jag hade bloggpaus så förlorade jag en massa men dom 2 senaste dagarna har jag haft över 4000 :D

2009-08-14 @ 13:02:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: MARIA

skulle med vilja kolla på det! var hittar man det må tro....

2009-08-15 @ 15:59:52
URL: http://mariasstyle.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0