there's nothing like christmas,

hemma från julfirandet!

jag fick de bästa julklapparna;
- Kamera, myyyycket efterlängtad!
- Alla twilightböcker på Engelska
- scrapbook
- pyjamasbyxor (a) har tappat bort mina favorit såååå...
- torrdräkt till seglingen + handskar
- "hjärtdatormus" med "hjärtdatormatta"
- presentkort på sf bio på 200kr
- ett jättefint halsband av min älskade pojkvän!
- ett cs account av min fortfarande älskade pojkvän!


- alla säger att de engelska böckerna är mycket bättre så upp till bevis nu!



- ska bli kul och spela cs på denna, haha!



-här har jag halsbandet på mig som jag fick av andreas, är tre långa kedjor i olika längder, och i en av dom så ligger det ett rosa band. jättefint!


- detta hade ja på mig, haha när ja köpte "nitkjolen" trodde jag att det var en högmidje kjol, men märkte nu att det är en tubtopp. men den fungerar iallafall!


- hahah fint felicia! (a)


- kameran!


Kommentarer
Postat av: ellen

Trevliga klappar mannen!

2009-12-26 @ 18:25:30
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0