vem snodde mitt account?!

gud vad sur jag är nu!
någon har hackat mitt och min lillebrors cs account och jag får inte tillbaka det, som tur var köpte andreas ett nytt till mig direkt men känner mig så elak mot min lillebror som förlorade alla kontakter och allt på grund av mig.
sen så har jag flera kompisar som också fick det hackat, eller ah egentligen inte hackat utan en killkompis skrev till mig på steam om att få låna mitt account i en halvtimme och såg inget fel med det eftersom jag litar på han, tyvärr var hans account också stulet och så nu. Håller på och försöka få tillbaka accountet men det går väl sådär eftersom jag inte har något inköpsbevis så vet inte om Steam kommer tro på mig!
ååååh jag blir så sur nu!

Som tur var hade jag inte köpt till några andra spel utan hade bara counterstrike på datorn, tex så hade en kompis kompis blivit av med spel för 1000:- bara för han också blev lurad!

aja nu ska jag fortsätta försöka få tillbaka accet, pusshej!




Kommentarer
Postat av: terris

spelar du cs elly? :D

2009-12-23 @ 14:51:26
URL: http://linneatherese.devote.se

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0