dan före freeedag .

torsdag idag för er som inte visste det, iaf skola idag , haha "kärleksdagen" i spåret.
sjukt rolig dag idag faktiskt, först äta pizza på lunchen , hahaha stå ute och vänta på att dom ska öppna och skit haha, sen skulle vi spela upp våra pjäser vi gjort i SO/NO, hahhaha så började jag skratta åt ingeting helt plötsligt och så kunder verkligen inte sluta av ngn anledning (?) så höll på i cirka två min eller ngt och sen ramla jag av stolen så sitter alla andra i klassen och bara stirrar/skratta fyffaen ,. där rök mitt NO/SO betyg (y'
sen in till stan med jennifer snyggaste , blev inte så mkt köpt, åker in imorn igen med jennifer :)
nu ska jag iaf leta på nätet efter gladiator-sandaler - ÄLSKAR dom !


Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0