onsdag wiiiiiiho!

känner att jag inte uppdaterat på ett tag, inte för att ngt nytt kul har hänt men men :)
iaf, skola idag as usual, inget speciellt kul idag förutom det att efter skolan åkte jag och mamma in för och köpa skor, kom hem med lite skor och kläder , iaf har matteprov på fredag och smarthuvudet själv har glömt matteboken hela veckan, i måndags trodde jag att jag hade boken hemma så kollade aldrig i skåpet, i tisdags glömde jag skåpsnyckeln så kunde inte komma in i skåpet och idag lyckades jag glömma allt i skolan typ och imorn hinner jag inte plugga, elly aer smart (i)
aja ska kolla lite tv nu sen klockan nio säsongspremiär av GREYS ANATOMY (L)


saknar som faeeen nu :(

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0