thursday and i hate it.

den här dagen verkar aldrig ta slut, allt har skitit sig för mig ! :(
först så väcker mig pappa klockan sju och frågar om jag har sovmorgon (?) självklart har jag inte det så hade en kvart på mig innan jag behövde ta mig till bussen, som tur var hann jag med den.
sen så var det ungdomsrådsmöte klockan fyra, och själv tkt jag det var helt lugnt eftersom jag slutade halv tre och skulle ta fem över halv tre bussen, självklart kommer inte den så för vänta till tio i bussen så hände dt ngt med den så stod la still fem min på en hållplats sen börja gå hem till mig från hållplatsen vilket tar tjugo min typ så är hemma tjugo över, och om jag ska hinna med tjugo i bussen till mötet behövde jag gå tjugo över så ringde mamma och så fick hon komma hem och köra mig, och självklart under dom tjugo minuterna jag är hemma får jag för mig att tvätta håret så satte på pastavatten och gick sen i dushen sen åt jag och hade munnen full av pasta när jag hoppa in i bilen, usch!
sen iaf, var jag på mötet sen hem igen och plugga :(
men ngt bra var att jag ägde sönder daniel på hns (a)
tack för att du läste och förstod!


saknar österrike nu :(

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter som en perfekt dag ;) haha. Jag med :(<3

2009-02-22 @ 17:40:31
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0