tisdaaaaaaaag!

så vare skola idag som vanligt, ganska okej faktiskt med tanke på lektionerna vi hade och håltimman :)
sen efter skolan blev det att åka in snabbt till backaplan med therese så hon kunde köpa sig sina älskade tightsjeans.
sen blev det hem igen, duktig som jag är inspirerades jag av alice som lagade mat till familjen så jag gjorde tacos, HELT SJÄLV ! haha!
eftersom jag inte kan träna än pga mina knän blir det la att sitta med oth hela kvällen, haha ska slå ellen!
skit också måste plugga och äta semla också, haha imorn tar jag dig ellen :)
åhh vill verkligen börja segla igen, vet att jag tjatar men saknar det verkligen mycket, kan ni föreställa er att vara utan det som ni älskar i tre månader ?! :(

btw, ngn som hänger med in till stan i veckan/helgen ?





hjälp mig bestämma, måste ha ny vårjacka, den till höger är mycket snyggare på!

Kommentarer
Postat av: Maria Lindholm

Jag tycker lätt den sista(y) :D

Annars är den där i mitten väldigt

snygg för party och power stilen!:>

2009-02-25 @ 17:12:15
URL: http://help-trust-love-hope.blogspot.com/
Postat av: Anonym

inspiriations källan själv blev mkt stolt över dig elly (Y) haha !<3

2009-02-25 @ 19:42:29
Postat av: Anonym

hejan:D

du,har gjort en ny design på min blogg:D

kolla in den,och säg vad du tycker!skulle vara jätte kul.http://vendelaSpace.devote.se





förrästen tycker att du har en fin blogg:)

2009-03-10 @ 18:32:22

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0