annandag nyår (?)

vakna klockan åtta idag -.- upp och äta frukost i resturangen, norsk frukost suger :( sen göra iordnings sig för att sticka ut i backen, gött vare, skiiit länge sen jag åkte nu.. efter lunch bytte jag från skidor till snowboard för att testa backarna på bräda ist. Så när man åker kommer dt ngn liten idiotunge och kör ut rakt framför mig så jag ramlar första gången. aja sen hem till hotellet dusha och nu datan, den kommer nog göra mitt liv ikväll igen :)
just dt ja, glömde kameran på hotellet så bilder kommer imorgon .


någon vill till österrike nu, orkar inte vänta till vecka 7 :(

Kommentarer
Postat av: Ellen

Höhö. welcome too thaa blog life again ;D<3

2009-01-02 @ 21:33:12
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0