fredag .

har typ inte sovit ngt inatt, vakna helt kallsvettig hela tiden med ett dunkade huvud och ont i halsen :(  gick upp för att dusha och somnade i dushen, 100% mig verkligen, sen tvingade min pappa mig att vara hemma så har i större delen av dan sovit och den andra delen av dan kollat och laddat ner filmer, snacka om att jag kmr ha en mysig helg.
och inte nog med det så har jag gjort klart so-arbetet, skulle vara inskickat klockan ett idag. jag skickade in min grupps arbete klockan fem i ett (i)
iaf, pallar inte att sida vid datan mer nu, mår för dåligt :/




ngn längtar tillbaka så ska läska alla med ngr bilder nu (y)


åhhhh vill ha allt tillbaks !


jag och farfar fick oss ett litet skratt trots att både vet att hora betyder klocka/timma.



aja orkar inte lägga ut mer nu, österrike om två veckor idag ! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha. shit, somnade du verkligen helt i duschen? xD<3

2009-01-24 @ 17:39:12
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: elly andersson

jaaa hahaha ! xD

2009-01-24 @ 18:23:21
URL: http://ellyyandersson.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0