lördag .

åhhh, mår skit idag igen :(
har typ inte sovit ngt, lyckades med att ligga och dra mig i sängen till klockan tolv sen har jag i stort sett inte gjort ngt idag förutom att kolla på Benjamin Buttons otroliga liv, den var bra men lång! sen tvingade mamma mig att äta ägg och när jag stog där och skalade ägget så märker jag bara hur allt börjar snurra så svimma jag i pappas armar, så jävla äckligt var dt, jag märkte bara att jag mådde jätte illa och att allt snurrade så sprang pappa med mig in till deras säng. usch på det!
och bra på att komma på som jag är så i torsdags beställde jag tid för att klippa och färga håret, äntligen blir jag av med detta skithåret! :)
aja ska nu försöka få i mig ngt att äta, har inte ätit på två dgr . :(



åhhh saknar, snart en vecka sen jag kom hem :(
haha fattar inte hur dom klarade av att stå så jävla nära kanten där, det blåste typ storm den dagen och där står dom vid kanten med tjugo meter ner till vattnet och massa äckliga stenar .

Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch vad hemskt. stackars dig!<3

2009-01-25 @ 20:52:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0