måndag .

godmorgon ,
känner att jag aldrig lagt in ett inlägg på morgonen men eftersom jag har så tråkigt nu så får det duga.
gick upp klockan kvart över sex imorse och gjorde i ordning mig för skolan så får jag världens hostattack så pappa bara du går inte till skolan idag, man ska vara helt frisk innan man går.
jag beklagar mig inte över detta eftersom jag nu har tid att sova och plugga inför provet imorgon, + typ tusen läxor jag skulle gjort förra veckan, jobba femtio tal i matten och skriva elevrådsprotokoll, jiiippiii!
åhhh nu blir jag sysselsatt iaf :(


jag tar och bjuder på en otroligt söt bild på jennifer :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Tha Maaan^ typ

HAHAHA :O <3 haha, älskar dig sööötis

2009-02-04 @ 17:55:57
Postat av: elly andersson

jag tkr bilden är söt :$

2009-02-04 @ 19:43:06
URL: http://ellyyandersson.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0