måndag

fortfarande i norge, men åker hem imon :) aja idag bestämde vi oss för att åka till ngt annat fjäll. lätt roligaste dagen hittills åkte med min lillebror typ hela tiden och under den tiden lyckades vi göra sönder ankarliften, köra vilse, typ få tusen utskällningar av liftvakter för att vi "lekte i liften", har inte tänkt på dt innan men mmin lillebror är rolig, jag älskar han <3 hahah hade med mig kameran sen undrade jag varför fan den inte funkade så kollar jag i den så  har jag glömt batteriet (i)
iaf packar nu, åker hem imon ! :D så blire och vara hemma i tre dgr typ och sedan teneriffa med släkten, gut !

p.s. träffa kristin i backen idag, gut att lite torslanda folk finns överallt, TORSLANDA FTW !


bild från i förrgår, iaf lillebror på bilden <3


körde ju snowboard igår, gut pappa drar mig på alla transportsträckor (a)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ni är allt galna :D Jag är aaaaaalla liftvakternas dröm. Naat. puss

2009-01-06 @ 17:07:32
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0