Söndag

efter att ha suttit upp halva natten och funderat på vilka nyårslöften jag ska ha har jag till slut kommit fram till ngr:
nyårslöften 09
1. Inget godis inom Sveriges gränser.
2. gå ner ngr kilo i vikt.
3. träna minst fyra ggr i veckan.
4. hålla kvar min höga och bra betyg.
5. jobba bort min jobbiga personlighet
6. vinna em i feva
7. lägga mer tid på kompisar
8. göra ngt med mitt sommarlov

hahah vi får väl se om jag kan klara dt . ! aja ska ut backen nu, kör snowboard idag :)



måste bara påminna alla att om en vecka åker jag hit ! LÄNGTAR .

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh du söta människa. Det sista du behöver är att gå ner "ngra kilon" ! Men du väljer.



Saknar dig som helsike. Puss<3

2009-01-06 @ 17:06:20
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0