hur ska jag bli brun utan sol?

äntligen hemma nu,
åkte in till stan imorse vid ett eller något och skulle möta upp min kusin felicia, fick två presentkort av henne i sen födelsedagspresent så vi gick runt i lite affärer,
träffade moa och malin sen så gick med dom ett tag och fikade på kafé wallgatan efter de stack malin & felicia hem så var ja kvar med moa ett tag så träffade vi hennes systrar,
tack för ja fick skriva av mig och att du faktiskt läste

åhh är så sjukt trött på detta vädret nu, ja som ville bli brun i sommar och sola järnet så är det skitväder
säger bara de att är ja blek fram till en vecka innan skolan börjar ska jag sola solarium och skit så alla andra tror att ja är brun på riktigt!


på teneriffe var ja brun, syns dock inte på bilden då det var första dan, men ändå blev brun på en vecka och i sverige blir man inte brun på nio veckor :(

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Det e riktigt jobbigt med skitväder!

man kan göra så mycket mera utav sommarn med fint väder!

2009-07-29 @ 22:35:55
Postat av: terris

oh elly du är mer solbränd än lille terris:(

2009-07-30 @ 02:17:22
URL: http://linneatherese.devote.se

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0