myskväll med bästa

var inne i stan idag med lisa, paulina & malin, fick köpt lite underkläder och baslinne, he-he, gick me på bio, "the proposal" alla tkt den var skit bra utan ja, typ hur förutsägbar som helst, och innan de åt vi lunch på ngn kina restaurang vid palace.
efter det hämtade vi min moppe och köpte hamburgare, typ ett kilo godis, dricka och chips (jaa vi kände oss tjocka) så stack ja, lisa, malin, matilda & julia hem till lisa och hade myskväll med paris hilton filmer och misslyckade försök till en film, HAHAHAHAHA!
så kom ja hem nyss typ, funderar på att lägga mig eller ngt, är sjukt trött :(

och har som vanligt inga bilder eftersom varken mobil eller kamera funkar, wiiiiiiiiiiihoo..


Taking back my love - Enrique Iglesias feat. Ciara
har blivit kär i låten, gammal ja vet men bryr mig inte :)

Kommentarer
Postat av: lisa

vi var bättre än paris hilton filmerna iaf ?! :O hahaha <3

2009-07-25 @ 11:10:47
Postat av: paulina

glömde kina maten? :|

shiet.

<3

2009-07-25 @ 12:24:36
Postat av: JONNA

love you header :D

2009-07-25 @ 19:16:30
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Li

Jag tycker att The proposal var jättebra! Men vad tycker du om skräckfilmer? :D

2009-07-26 @ 01:28:10
URL: http://takemyplace.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0