todays music is yesterdays music,

Mina ABSOLUT favorit låtar:

1. Hallelujah - Imogen Heap
, gud vad ja älskar denna låten, speciellt när den spelas när Marissa dör i The O.C
2. Kings of the world - Neverstore, min absoluta favoritlåt i hela världen, påminner mig om så mkt. kommer aldrig sluta älska den.
3. To be with you - Mr Big, påminner mig om den bästa sommaren i mitt liv, gud vad ja älskar låten!
4. Fix You - Coldplay, ger mig kalla kårar när ja lyssnar på den, lyckas även ibland för gråta av den.
5. Hurtful - Erik Hassle, många tycker nog att den är rätt utjattad nu men ja fortsätter älska den


detta är låtar ja verkligen inte kan tjata ut och rekommenderar starkt!


Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0