hemma efter den värsta helgen i mitt liv

jag kunde verkligen inte haft en sämre helg än den ja hade,
lyckades få all otur man kan tänka sig :(

saker som hände:
-
när vi ska segla upp 29ern kapsejsar vi bakom ett stort fartyg efter 30 minuter så blir iskalla och fick lägga oss och bli dragna av våran stora båt,..
- vi kommer sedan fram till ett marstrand som bara regnet öser ner i och man blir helt pisseblöt.
- Första tävlingsdan skadade både jag och min gast sig under seglingen så fick avbryta efter hälften av racen,
- andra dan krockar vi med en 49er och gör sönder storseglet...
- .. vilket resulterar att vi kapsejsar och får inte upp båten, när vi sen får det efter cirka 20 minuter är jag så överansträngd att jag svimmar mitt ute på vattnet. och gjorde att vi bara körde tre race den dan.
- sista dan (idag) ska jag böja mig fram för att ta upp en tamp ur vattnet så tappar jag mobilen så den försvinner
-
+ att jag har slått i mig typ tusen ggr på olika ställen på kroppen så är helt blåslagen och sliten nu.

har tagit miljoner bilder typ från helgen som kommer upp inom snart (:

Kommentarer
Postat av: Alice

stackars elly! <3

2009-06-14 @ 21:47:47
URL: http://alicearonsson.blogg.se/
Postat av: nattts

Haha okej , :)

2009-06-14 @ 22:40:10
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: Ellen

otur är inte ett ord som räcker för det där ;) Sötnos, hoppas du mår bra nu!<3

2009-06-15 @ 08:13:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0