16/03/09

godmorgon, måndag igen :(
inte för att denna veckan kommer vara så jobbig, vi har inga speciella prov och/eller några stora inlämningar om jag kommer ihåg rätt. sen på fredag blire läger med ungdomsrådet . .
får la hoppas på det bästa av denna veckan för orkar inte med mer skit nu, :)
gårdagen blev det att ta det lugnt så gott som hela dan, sen hoppade jag över att åka med till farfar och tog ist en mysig promenad med ellen och sen blev det snabbt hem så jag kunde byta om för att springa med felix- fyrtio minuter denna gången , vi blir bättre ! haha
sen blev det att kolla oth avsnitt , gick och la mig vid elva :)
aja måste fortsätta göra iordning mig nu, försov mig tjugo minuter, puuusss!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0