brorsdag !

godmorgon !
ännu en dag i paradiset eller?
- nej, haha!
det är kallt och grått ute idag, lite sol tittar fram men inget speciellt bra väder. sen kan jag inte säga att jag blev väckt på bästa sätt genom att mamma rusar in i mitt rum och säger att emil har vaknat och att vi måste sjunga för han nu så jag har knappt öppnat ögonen när vi börjar sjunga för han, sen la jag mig i hans säng och somna ..
- snällt av mig :(
sen gick jag och la mig igen och sov till elva typ och nu har jag mest tagit det lugnt på morgonen, har hunnit duscha och börjat städa på rummet.. det ser förvjävligt ut här,
sen ikv kommer det gäster hit för att fira emil så det blir att stanna hemma sen :)
aja nu måste jag fortsätta städa :((

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0