fredag den trettonde med paulina baekke

fredag kväll, känner mig lite småfebrig :(
aja vart i skolan idag, var la inte på så många lektioner började med att paulina typ kollapsade på morgonen av någon allergichock eller något så på mentorstiden gick jag hon och lisa till skolsyster och skit så var hon inte där så blev alla rektorer inblandade och typ pär och massa, haha väldiiiiigt rörigt faktiskt så var där i två timmar ungefär,
sen snabbt tillbaka till spanska lektionen efter att ha missat matten också, så var jag färdig med allt i spanskan så efter tio min där fick jag gå
och sen lunch och efter det engelska men så hade jag och paulina möte med studievägledaren så missade engelskan
 sen på bilden så har vikaren slarvat bort min och matildas grejjer så sprang runt och leta efter dom, lyckat menar jag :)
sen efter skolan hängde jag med
paulina till um , kom tjugo minuter försent till hennes tid, haha lyckat menar jag :)
sen tog det tid och sen åkte jag hem och ägde skiten ur jonatan på cs :o
hyfsad dag för att vara fredag den trettonde :)


bild tagen från paulinas blogg , allmänt seriös och allt ! :o

Kommentarer
Postat av: Jonatan Bergström

ägde du sönder mig? :O

2009-03-15 @ 20:45:32

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0