" jag vet vad du gjorde förra lördagen "

sitter just nu och kollar på tv, riktigt skit progam "jag vet vad du gjorde förra lördagen". herregud vad falskt det var.
det handlar om en person som blir "hyptnotiserad" och sen när dom kollar på det en vecka efter i programmet ska den personen som blivit hyptnotiserad svara på hur man reagerar i olika situationer när dom var "borta". svarar personen rätt så vinner den otroligt fina priser :)
så jävla falskt är det , men ser verkligen att dom spelar när dom är hyptnotiserade, tex så blev han hyptnotiserad att han var mästerkock och inte visste vad pasta var och att räkor var farliga.
och förut kollade jag på robinson - så dåligt är det nu, de har ändrat jättemycket och det är inte samma sak som för sju år sen :(
nu ska jag iaf kolla på american pie 2 - så jävla rolig är den! och försöka plugga inför slöjdprovet, kan fortfarande inget (i)
aja puuss
/  E


Kommentarer
Postat av: MALINNNNNNNNN

hahahahah nej, "jag vet vad du gjorde förra lördagen" var ju sjukt kul!

när han försökte immitera michael jackson och göra moonwalk HAHA. räkorna var med roliga hahaha :D

2009-03-22 @ 00:56:21

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0