kan det bli värre?

jag hatar verkligen denna dagen, kan den inte bara ta slut?
först vakna jag och gick in i dushen sen när jag ska blåsa håret ser jag i spegeln att det är rök runt mig och kollar på eluttaget till hårfönen tror ni inte den har tagit eld då? fick världens panik och drog ut sladden och slängde iväg fönen, sen stank det på mitt rum.
 sen åkte jag till skolan där jag känner mig jättekallsvettig och illamående så första lektionen hade inte ens börjat innan jag åkte hem.
 Och så har piratebay blivit cp och funkar typ inte längre så kunde inte ladda ner nya avsnitt av oth, hade iofs när jag skulle börja kolla ungefär 15 okollade avsnitt men nu är dom slut..
och som salt i såren så har vi en stor svenska inlämning på torsdag och jag har glömt allt i skolan. och eftersom det är studiedag imorgon kommer jag inte kunna hämta svenska grejjerna och på onsdag slutar vi halv fyra så kommer inte hinna göra mycket då heller vill säga om jag är frisk till dess..
och sen just det ja, sen har jag ett hkkprov på fredag och världens läxförhör i so på onsdag... snälla döda mig!?

+ att jag mår illa nu :(
vill bara spy upp det som får mig att må såhär ..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag lider med dig :(<3

2009-03-02 @ 22:43:54
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0