låt oss barn bara vara barn.

jag kom och tänka på en sak nyss, hur mycket skolan styr våra liv. det är helt otrologt, visst man vill ha en bra utbildning och allt men allt det kan förstöras hur lätt som helst. glömmer man en penna till lektionen meddelar dom föräldrarna, glömt göra läxan - meddelar föräldrarna. snälla man kan inte vara med än människor?!
att komma fem minuter försent till en lektion för att man inte visste när man gick in eller försov sig tio minuter på morgonen. man lever bara en gång lixom.
jag är såååå sjukt irriterad på alla krav som ställs på en, vuxna har det säker så också men varför denna stress att bli vuxen?
för jag dör hellre med tanken att jag levde ut mitt liv än att ångra mig på dödsbädden för allt jag inte gjorde.
så därför ska jag föra något med mitt liv, som tex ta ledigt ett år för att jobba utomlands och resa jorden runt.
jag ska med andra ord göra något med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jen tha maN

MAN ÄR INTE MER ÄN MÄNNISKA!

HAHAHAHAH

love you <3

sibel har damp.

2009-03-07 @ 01:49:33
URL: http://jenvic.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0