lördag ftw!

hann aldrig uppdatera igår, och sen när jag skulle göra det så somna jag med datan i knät (y)
gårdagen spenderades hemma, var sjukt trött. sen på kvällen blev det en lite mysig promenad med älskade ellen, efter det hem och så började jag som sagt med ett inlägg men så vid två somna jag, haha!
vaknade vid tjugo över sex imorse tack vare några idioter vid namn jakob daniel och ngr till tyckte det var kul och ringa och väcka andra, flög upp och blev irriterad för jag trodde det var mitt alarm först som jag glömt stänga av (i)
sen fortsatte dom ringa tills jag var vaken, så är sjukt trött nu men kan inte somna om :(
och nu så ska jag komma på något att göra, ska bara se vad.. har vart duktig denna morgon och städat rummet :)


åhh måste köpa, älskar dom !

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0