måndag!

segt med uppdatering idag, iaf så har den varit bra
- haha, !
först allmänt kul i skolan förutom att affe flippa på mig men men , sen hem snabbt till jennifer för att bedöma om hennes jeansjacka var snygg , haha sött!
sen hem för att springa ner till lillebybadet med alice. Tog några otroligt fina bilder men så cpar mobilen när jag ska lägga in dom så dom kommer upp någon annan dag.
sen springa hem, haha jävlar vad duktiga vi är, sjukt jobbigt.
sen så gick jag ut och gick med felix och jennifer, hahah fan sjukt ! :)
och nu äter jag tårta från igår - hehe :$
men jag förtjänar det så mkt som jag har rört på mig idag :)





hehe vi är bra, saknar nu, bara två veckor kvar!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0