självömkan är det bästa jag vet

nu ligger jag här nerbäddad i sängen och tkr synd om mig själv .
- klent jag vet, med tanke på alla sjuka människor på sjukhus och sånt som mår tio ggr värre än mig ;(
men jag är ganska klen av mig så får överleva :)



känner att jag verkligen laddar upp gamla bilder nu, men jag gillar dom :)

jennifer                     maliin            lisa


haha kommer ihåg från veckan, fail vare när ngr i nian sättet eld på hela åkern vid skolan , haha!
- har bild på det men hittar inte den på datan , aja
vi var typ först på plats, jag , jennifer lisa och matilda, jävlar vad vi började skratta när vi såg vad dom hade gjort, trodde ju att det var killarna i våran klass först . sen började massa brandmän ropa på oss att gå därifrån för att elden kunde sprida sig , sen kom typ hela skolan och titta :)

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0