söndag ;(

söndag , :(
hatar egentligen söndagar, sista dan innan skolan börjar i en vecka och skit. iofs behöver jag bara stå ut med denna veckan sen är det lov + att denna veckan kommer bli rätt chill, ska typ simma imorgon, bio på tisdag och ngn vägledningssak på torsdag så missar en del lektioner :)

iaf idag har vart allmänt kul , först segla - heeelt underbart, typ bar himmel och sjukt varmt, men hann inte så länge haha gött att moa är en timma sen , hehe!
tog massa bilder också, men min mobil cpar så kan inte få upp dom nu, kommer nog under veckan :)
sen snabbt hem för att sedan åka in till stan och gå på bio med jesper,
 haha kom in rätt lagom snygg med ofixat hår och inget smink, -
- haha (a)
marley and me, haha var la sådär men sällskapet var bra , och nu kom jag nästan nyss hem, eller ah kom hem vid tio
ska nog lägga mig nu, är sjukt trött efter helgen :)
puuss
/ E


Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0