torsdag .. :)

förlåt , har inte orkat uppdatera på heela veckan, lev med det :)

tisdag:
skola as usual, sen hem för att råplugga idrottsprov och sedan träning på zenith - sjukt jobbigt :(

onsdag:
skola, skulle dratt in till stan med jennifer men det sket sig så åkte hem och plugga på idrottsprovet, sen blev det ut för att springa med feliiiix, + att det var våffeldagen och det gillar vi :)

torsdag:
skola, hade idrotts prov, jag verkligen skrev otroligt mkt , hoppas på mvg . sen in till stan med jennifer, lisa och moa-stina . myyyysigt, köpte silverschampoo och en försenad present till min lillebror som fyllde år i söndags, inte snelt :(
sen gick jag upp till jennifer och var där lite, kul kul :)

aja nu ska jag sova tror jag, börjar bli trött, sätter nog på en film eller så ttyp, " girls just want to have fun"- får inte nog av den :)

*
bilden är miniatyr - klicka!
hehe, hon är söt och vi gillar det <3


bild från lägret i helgen :)

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0