tuesday, i'm waiting

studiedag idag , skitglad är jag!
.. eller inte, är fortfarande hemma sjuk. :(
vaknade vid tio idag, satte på ett oth avsnitt och låg och kollade lite, sen har jag spelar the sims, hahah mobba mig inte, men det kan vara skönt ibland att bara skapa ett perfekt liv och glömma bort sitt eget.
så nu har jag ätit första målet på dan också, blev en fjärdedels portion pasta, nästan att jag inte fick i mig allt :/
mår lite bättre idag, hoppas kunna gå till skolan imorgon annars är jag rätt så körd med tanke på svenska inlämningen på torsdag.
nu ska jag iaf skriva lite på drömkille uppsatsen , haha!

och kanske lite oth, får se. mamma blev sur på mig igår för att jag kollade för mycket på det . . .

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0