lördag !

godmorgon!
vakna för ungefär en halvtimma sen, känner mig faktiskt så gott som helt frisk faktiskt!
- gööööööööööööd!
antar att jag sov bort febern eller ngt, inte för att jag sov så mkt inatt men men, hehe.
nu har jag iaf gjort ngt heeeelt chockerande, städat rummet frivilligt. tkr det blir finare när det är städat så städar ganska ofta härinne nu.
något jag inte gjort ofta denna veckan är tränat, åhh inte gjort ngt sen i onsdag, efter det har jag kännt mig lite småkrasslig, men så kommer moa hit snart så kan inte göra något idag, men ska iaf ut med felix imorgon?
aja nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite innan hon kommer .
puuusss
/E

 







bilder från veckan när jag sprang ner till lillebybadet med alice :)
kvalitén är hög eftersom det är med mobilen jag tagit bilderna

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0