wednesday, i can't sleep.

onsdagkväll nu, slutade halv fyra idag seeeeeeeeeeeeegt :(
kom hem sen har jag i stort sett suttit vid datan och pluggat inför slöjdprovet på måndag, aja vad har jag att förlora på det, har ju bara g i slöjd och kommer knappast få ig i slöjd - spelar roll om jag inte har vg i slöjd detta håret :)
sen har jag varit ute och sprungit med min pappa - duktigt :o
så nu är jag trött så ska duscha sen ska jag kolla mer aktivt på greys anatomy ,
/ E




otroligt gammal bild från skridskoåkningen i decemeber :o
och ni vill inte veta vem den otroligt och sjukt snygga tjejen längst till vänster är .. fint med hjälmen över heeeela ansiktet menar jag :(


Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0