so sick of love song, so sad and small.

 

fredag och vi gillart'
inte för att den spenderades speciellt, typ segling as usual, älskar det verkligen men får se till att det inte blir för mycket annars tröttnar jag ,
och imorgon blir det segling, haha . upp tidigt så jag kan vara i björlanda till tio, går nog upp nio eller något isf sen har jag inga planer för resten av dagen, får se vad som händer :)

för tillfället sitter jag och tjockar mig med godis, usch!
har inte kunnat träna på hela veckan heller pga av att jag inte mått bra så tror jag tränger in en spingrunda imorgon,
äter alldeles för mycket tjockgrejjer, va hände med mitt godisförbud och nyårslöften?



känner att jag faila nyårslöftet :(
eller egentligen inte, bara det där med ingt godis inom sveriges gränser, det funka i tre månader sen fick jag nog :$


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack så mycket. Nej jag permanentade mitt hår för ca 8mån/halv år sedan, men har även mycket eget självfall och då fick mitt självfall en "kick" av permaneten. :) permanenten borde ha gått ut men det är nog en blandning av permanenten och självfallet. :)



Jättefin bild btw. :)

2009-05-01 @ 20:58:45
URL: http://corneliaberggren.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0