tvångstankar?


är det bara jag som har extrema tvångstankar?
jag har sjukt många verkligen typ om jag får ett sms måste jag svara på det direkt,
eller att jag måste vara den senaste som skriver på msn i en konversation
 -haha detta låter säkert patetiskt och så men det är sjukt äckligt med mig,
typ allt måste vara perfekt om jag gör ett dataskrivet arbete eller så, inget får se konstigt ut
tyvärr har jag kompisar som har värre, haha jennifer
 - du & dina tvångstankar!

aja ska försöka sova nu, har vart väldigt trött de senaste så ska försöka lägga mig tidigare från och med nu!
och imorgon blir det skola sen solarium med matilda och teori på seglingen,
godnatt


Kommentarer
Postat av: jennifer tha man

HAHAHAHHA :$

älskar dig plutti! <3

2009-05-05 @ 23:28:25

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0