vem vill sova bort sitt liv?


ignorera att ja ser tjockis ut på bilden tack,

jag vill börja i nån ny sport, har tröttnat väldigt mkt på fotbollen och såå, men är upptagen alla dagar i veckan, får lösa det på något sätt, behöver lite omväxling :)

har börjat tänka lite och tänk hur stor del av dygnet man lägger på att sova, på vadagar sover jag oftast sju timmar och helgerna nio, om då räknar på att man sover cirka åtta timmar/natt i genom snitt så sover vi en tredje del av dygnet, vilket i det stora hela är en tredjedel av sitt liv, jag orkar inte ens sätta mig med det men lätt räknat är det trettio år om man räknar på att man blir nittio, fattar ni?  trettio år sover man bort!
jag ska nog vara uppe en timma senare på dagen och sova en timma kortare på morgonen för att utnyttja mitt liv mer eller något, känns annars hemskt att sova bort en tredjedel av sitt liv, och det är därför jag vill avsluta detta inlägg med
carpe diem sov gott,


Kommentarer
Postat av: steff♥

aww vilken fin blogg du har!

har du sovit gott??

kram!

2009-05-02 @ 10:33:00
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0