JAG LÄNGTAR, EN VECKA OCH SEX DAGAR!

New Moon premiär 20/11
jag har biljetter till premiären, har du?





guuud är så gryymt glad, var bland dom första som bokade och fick biljetter till premiären. Missade tyvärr torsdagen som smygpremiären var då jag inte ens visste om den, men fick till den andra visningen på premiärdagen!
TWILIGHT (L)



Jag hade skrivit upp mig på sf.se om att få ett sms när biljetterna släpptes, och vips under mina so lektion kom smset i onsdags, så var tvungen att gå in på internet från mobilen och reserverade biljetterna, underbart!

Jag har gett min underbara Ellen detta i födelsedagspresent så vi ska gå tillsammans, otroligt glad att jag ska gå med henne med för att hon älskar verkligen böckerna med som jag gör!

Kommentarer
Postat av: lisa

tur att du inte är beroende ! :P hahaha

2009-11-09 @ 08:14:23
Postat av: ellen

Haha, GALNING. Nej men det kommer bli trevligt! :)

2009-11-11 @ 20:01:54
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0