nystart.. igen , -haha!

söndag igen skola imorgon, usch!
sen blir det inte bättre av all storm och rusk utanför, blåser extremt mkt!

nu tror jag att jag kommer uppdatera mer på bloggen faktiskt, seglingen har slutat på vardagarna, ja kommer få mer tid över till allt vilket ja inte haft innan. så förutom att jag ska vara tränare på onsdag för sista gången nere i björlanda med nybörjarna.

fast har funderat på att göra en ny blogg. känns som om det behövs efter min låååånga paus och börja om på nytt med ny design och allt, vet inte om ja gillar min nu, känns lite barnslig.

iallafall så denna helg har spenderats mest med andreas, först sov ja hos han från fredag till lördag och sen var han hos mig hela lördagkvällen men var tvungen att åka hem, myyys iaf

blev ett långt inlägg men det är bara för att visa att nu startar ja på nytt igen, och denna gången ska ja verkligen göra det!


gammal men sköööön!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0